Onze winterreis 2015/2016 - Reisverslagen van Arie-Jantine Schagen -Los - WaarBenJij.nu Onze winterreis 2015/2016 - Reisverslagen van Arie-Jantine Schagen -Los - WaarBenJij.nu

Onze winterreis 2015/2016

Vanaf begin december zijn wij te vinden in het noorden van Thailand en gaan iets voor Kerst naar het kleine Koh Chang om daar met vrienden kerst en oud en nieuw te vieren. Begin januarie gaan we weer naar het vaste land van Thailand en reizen dan misschien door Cambodje. Als we terugkomen in Thailand treffen we onze vrienden Hellen en Memet en vliegen dan naar Bali.
In februari komen we weer terug in Thailand en brengen dan nog een poosje door in ons geliefde Bang Krut.
Eind februari zijn we weer Thuis

26 Februari 2016

brrr brrr

15 Februari 2016

Ban krut, terug van weggeweest

08 Februari 2016

Nusa penida

01 Februari 2016

Indonesië Raya!

Arie-Jantine

Wij reizen graag en liefst zoveel mogelijk. Met de rugzak of de camper. Dat doen we al heel lang en vinden dat de fijnste manier van reizen. Het brengt je in contact met mensen van het land en je maakt een hoop meer mee. Sinds deze reis is mijn partner ook gestopt met werken en hebben we lekker veel tijd. In de afgelopen jaren hebben we, buiten Europa, door Azie, Australie en Nieuw Zeeland en midden-Amerika gereisd. Onze volgende reis gaat vanaf begin december naar Thailand, Indonesie en mogelijk Cambodja. Met de camper reizen we graag naar Marokko, Griekenland en Turkije. Kortom we genieten met volle teugen en er zijn nog een aantal landen die op ons wensenlijstje staan. Bijvoorbeeld Suriname en Chili Peru. Dus, als we tijd van leven hebben dan is er nog een hoop te zien en te genieten.