Azie lokt ons.... - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Arie-Jantine Schagen -Los - WaarBenJij.nu Azie lokt ons.... - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Arie-Jantine Schagen -Los - WaarBenJij.nu

Azie lokt ons....

Door: Jantine en Arie

Blijf op de hoogte en volg Arie-Jantine

07 December 2015 | Nederland, Nederland

Na een aantal hele enerverende weken.....hoe lang en hoe vaak kan een mens afscheid nemen? Zowel van werk als van het huis van ma, dat het allemaal zo mocht lopen. Veel emoties verder, het is de afsluiting van een levensfase. Nu hebben we beiden alle tijd om te reizen en dat gaan we dan ook weer doen. Morgen rond 16 uur worden we opgehaald door onze lieve vrienden Is en Ien, daar zullen we voorlopig ons laatste nederlandse maal nuttigen en om 2140 vliegen we naar Bangkok.
We hebben bijna niemand gevraagd of ie op deze lijst wilde. Wel al veel vraag of we weer af en toe een verslagje willen sturen.... Gaan we dus doen!!
Mocht je er echt niet op willen, laat het weten!!
We wensen alle achterblijvers (en veelal harde werkers) een hele goeie tijd hier, fijne feestdagen en een vredige tijd. 25 februari komen wij weer terug!

• 07 December 2015 - 18:17

Heleen:

Geniet ervan en kom weer veilig terug!
    Dikke kus van ons alletwee

• 07 December 2015 - 18:31

Arina:

Lieve mensen,
    Laat alles achter je en nadat jullie zijn uitgedampt en uitgestoomd in het vliegtuig ga je beginnen aan een hopelijk lange mooie reis, maar gezien de vorige ervaringen gaat dat ongetwijfeld lukken.
    Veel liefs van Tjerk en Arina

• 07 December 2015 - 19:16

Frank Stappaerts:

Hallo Jantine en Arie, we wensen jullie een heel boeiende reis!! En, uiteraard, tot heel snel in BKK!
    Frank & Vera

• 07 December 2015 - 19:21

Rudi & Gisela:

Wir wünschen Euch eine gute Reise und sind in Gedanken dabei.Grüßt Bingo und Familie. Kommt gut wieder.
    Rudi & Gisela

• 07 December 2015 - 20:02

Hanny & Wim:

Hoi Arie en Jantine,
    Een heel goede reis en we gaan weer genieten van jullie reisverslagen. Dikke kus.
    Hanny & Wim

• 07 December 2015 - 21:46

Henk En Marja:

Jantine en Arie,

Geniet van de reis, ben benieuwd naar de reisverslagen en kom gezond weer terug. En wie voert nu de scepter in REVA?

Henk en Marja

• 07 December 2015 - 22:28

Fred & Liane:

Goede reis en we lezen graag jullie verslagen.

• 07 December 2015 - 23:09

Evelien:

Lieve allebei,

Klinkt weer heerlijk! Ga lekker genieten en uitrusten van deze enerverende periode.
    We wensen jullie heel veel plezier, zon en rust. Doe voorzichtig!

Liefs uit Rotterdam

• 08 December 2015 - 08:44

Juan En Sylvia:

Goedemorgen Jantine en Arie,

Leuk jullie zondag nog even gezien te hebben en Arie, hartelijk dank voor de CD van Adele !!

Vooralsnog zie ik een wolkeloze hemel met een rode ochtendgloed. Hoop dat dat zo blijft
    maar eigenlijk geeft elk weertype wel een aanleiding om zo snel mogelijk naar Azie te vliegen:-)

Hele goede vlucht en droom in het vliegtuig alvast maar van de "egg on top " !!!!!

Liefs Juan en Sylvia

• 08 December 2015 - 10:34

Yvonne Nonnekes:

Lieve Jantine en Arie,
    Ben blij dat jullie mij ook op de lijst hebben, lees jullie verslagen altijd met veel plezier. Geniet van een welverdiende vakantie en kom weer gezond terug.
    Liefs Yvonne

Dikke kus, Natalie

• 08 December 2015 - 14:07

Dineke:

Lieve Jantine en Arie,

Een hele goede en fijne reis. Heerlijk om af en toe wat reisnieuws te ontvangen en mee te delen in de pret. Tot de volgende keer!

Liefs, Dineke

• 09 December 2015 - 09:03

Micha:

Jaa, wunderbar, elke dag vakantie, so geht das Leben! Goede reis und joeperdeipoepiiiiiiii
    Rudi Schulte uit Essen, noch immer im Betrieb...

• 11 December 2015 - 15:52

Haleh:

....'s Nachts. Wanneer de valleien als dode slangen slapen,
    wanneer de hand van de lelie een net om de voet van de jeneverbes werpt
    zelfs als je je mij niet meer herinnert, vergeet ik je niet;
    naar jou kijk ik uit... (Nima Youshij)
    I love you

Veel plezier en geniet ervan
    warme knuffel voor

Een hele dikke knuffel voor jullie allebei

Arie-Jantine

Wij reizen graag en liefst zoveel mogelijk. Met de rugzak of de camper. Dat doen we al heel lang en vinden dat de fijnste manier van reizen. Het brengt je in contact met mensen van het land en je maakt een hoop meer mee. Sinds deze reis is mijn partner ook gestopt met werken en hebben we lekker veel tijd. In de afgelopen jaren hebben we, buiten Europa, door Azie, Australie en Nieuw Zeeland en midden-Amerika gereisd. Onze volgende reis gaat vanaf begin december naar Thailand, Indonesie en mogelijk Cambodja. Met de camper reizen we graag naar Marokko, Griekenland en Turkije. Kortom we genieten met volle teugen en er zijn nog een aantal landen die op ons wensenlijstje staan. Bijvoorbeeld Suriname en Chili Peru. Dus, als we tijd van leven hebben dan is er nog een hoop te zien en te genieten.

Actief sinds 03 Nov. 2015