brrr brrr - Reisverslag uit Ban Suan Luang, Thailand van Arie-Jantine Schagen -Los - WaarBenJij.nu brrr brrr - Reisverslag uit Ban Suan Luang, Thailand van Arie-Jantine Schagen -Los - WaarBenJij.nu

brrr brrr

Door: de goudhaantjes

Blijf op de hoogte en volg Arie-Jantine

26 Februari 2016 | Thailand, Ban Suan Luang

Wat zijn wij toch een bofkonten dat we 3 maanden heerlijk in de warmte hebben kunnen reizen en genieten, wat is het hier afzien, grauw, grijs, koud! Nog even wat leuke dingen van de laatste dagen in Ban Krut, heerlijk weerzien met diverse bekenden, ook mama was blij ons weer te zien. We zijn lui geweest, af en toe wat gelopen, gefietst, een markt bezocht. Erg lekker gegeten, mama blijft nummer 1! en heel veel gelezen. Toen we kwamen was de zee rustig en helder, na een paar dagen een flinke storm en veel viezigheid in zee, gelukkig viel dat een eindje verder op weer mee! Woensdag om 10 uur de bus, nog een avondje Bangkok genoten en de volgende ochtend om half 10 de taxi naar de luchthaven. De laatste prachtervaring met een pracht van een chauffeur die goed engels sprak en graag wilde vertellen over zijn Thailand, de betekenis van zijn koning, het belang dat de Thaien 1 volk blijven, heel interessant.... En dan 12 en half uur vliegen tot het volgende feestje: Schiphol waar Anne, Lien, Johan en Fedde en Jorine met tulpen en tekeningen klaar staan, dat is toch fantastisch!!!
Dan weet je weer waarvoor je naar huis komt....
dikke zoen voor iedereen! wij gaan ons voorbereiden op de volgende reis........

• 26 Februari 2016 - 17:39

Vera:

Welkom thuis. Wil snel jullie verhalen horen en jullie zien

• 26 Februari 2016 - 18:24

Fred & Liane:

Welkom thuis en inderdaad alleen denken aan komende lente en zomer.

• 26 Februari 2016 - 20:09

Ben:

Fijn dat jullie weer heelhuids zijn thuisgekomen enne...tegen zo'n hartverwarmende ontvangst kan niemand tegenop, zelfs ik niet...

• 27 Februari 2016 - 15:39

Tjerk:

Veel sterkte samen. Snel weer naar de lente toeleven en naar een volgende bestemming want kennelijk zijn jullie nog niet bankroet na Ban Krut.

• 28 Februari 2016 - 20:09

Halleh:

Lieve Jantine en Arie,

Welcome home!

Ik mis jullie! Jullie hebben warmte en de zon mee genomen!

Welkom in dit land, met veel negativiteit over vluchtelingen!
    Veel mensen willen geen vluchtelingen in de buurt! De vluchtelingen zijn terroristen ! ze veroorzaken overlast!

Ik ga ook nog een keer vluchten misschien naar niemandsland!

Dikke knuffel
    Halleh

Arie-Jantine

Wij reizen graag en liefst zoveel mogelijk. Met de rugzak of de camper. Dat doen we al heel lang en vinden dat de fijnste manier van reizen. Het brengt je in contact met mensen van het land en je maakt een hoop meer mee. Sinds deze reis is mijn partner ook gestopt met werken en hebben we lekker veel tijd. In de afgelopen jaren hebben we, buiten Europa, door Azie, Australie en Nieuw Zeeland en midden-Amerika gereisd. Onze volgende reis gaat vanaf begin december naar Thailand, Indonesie en mogelijk Cambodja. Met de camper reizen we graag naar Marokko, Griekenland en Turkije. Kortom we genieten met volle teugen en er zijn nog een aantal landen die op ons wensenlijstje staan. Bijvoorbeeld Suriname en Chili Peru. Dus, als we tijd van leven hebben dan is er nog een hoop te zien en te genieten.