kerst - Reisverslag uit Ayutthaya, Thailand van Arie-Jantine Schagen -Los - WaarBenJij.nu kerst - Reisverslag uit Ayutthaya, Thailand van Arie-Jantine Schagen -Los - WaarBenJij.nu

kerst

Door: de pensionadoos

Blijf op de hoogte en volg Arie-Jantine

24 December 2015 | Thailand, Ayutthaya

Lieve allemaal!

Omdat het internet hier schaars en slecht is, nu even onze kans gegrepen,
wij zijn op Koh Chang, met Frank, Vera, Kees en Joelle, met elkaar hebben we veel pret en lopen we in verschillende samenstellingen het eiland over vanl links naar rechts en weer terug, lekker zwemmen, lezen, eten, het is zo goed hier! We willen jullie allemaal hier vandaan fijne kerstdagen wensen, waarschijnlijk de warmste sinds tijden! Voor ons ook weer.....
Maak er iets moois van met elkaar, dikke zoen van ons!!

• 24 December 2015 - 07:50

Robert :

Geruststellend om te lezen dat alles goed gaat.
    Fijne kerstdagen en een gezonde 2016!!!

R.

• 24 December 2015 - 08:03

Vera:

Jullie ook hele fijne dagen daar. Liefs en een dikke kus en knuffel.

• 24 December 2015 - 09:26

Is En Ineke:

ook jullie mooie kerst en pas goed op jezelf

• 24 December 2015 - 10:00

Tjerk:

Jullie bericht geeft de indruk dat je het daar ontzettend naar de zin hebt. Nog heel veel plezier daar, maar wel weer terugkomen in ons warme kikkerlandje!!!!!!!!

• 24 December 2015 - 10:17

Heleen:

Wij wensen jullie ook een fijne kerst! Geniet ervan daar. Kus uit Parijs

• 24 December 2015 - 10:36

Yvonne Nonnekes:

Dank jullie wel en ik wens jullie ook hele fijne kerstdagen. Zo te lezen hebben jullie geen moeite om lekker te ontspannen houden zo! Veel liefs Yvonne

• 24 December 2015 - 10:40

Hanny & Wim:

Wij wensen jullie ook heel fijne kerstdagen en alvast een gezond en avontuurlijk 2016.
    Liefs, Hanny & Wim

• 24 December 2015 - 14:02

Frank En Wirati:

Selamat hari natal dan tahun baru! Zo, kunnen jullie vast een beetje warmdraaien met bahasa. Heel veel groetjes van Frank en Wirati.

• 25 December 2015 - 15:08

Wim&Ris:

Fijn dat jullie zo genieten daar. Jaloersmakend die reis verslagen. Wij wachten nog een week of 6.
    Ook jullie een dolle jaarwisseling en leuke avonturen daar.
    Dank voor jullie meeleven.
    Hug, W&R

• 26 December 2015 - 13:53

Marlou:

Sawadee Arie en Jantine,
    Vanaf mijn eigen ' koh' wens ik jullie een gezellige kerst en alvast een happy 2016.
    Ben zelf ook op Koh Chang geweest, mooi, veel groen, aan 1 zijde prachtig strand, maar kan er ook veel regenen. Groetjes Marlou en Dick

• 26 December 2015 - 23:26

Moni:

Auch Liebe Grüße und dicke Kuss von allen aus dem Schnutenhaus
    Moni

Arie-Jantine

Wij reizen graag en liefst zoveel mogelijk. Met de rugzak of de camper. Dat doen we al heel lang en vinden dat de fijnste manier van reizen. Het brengt je in contact met mensen van het land en je maakt een hoop meer mee. Sinds deze reis is mijn partner ook gestopt met werken en hebben we lekker veel tijd. In de afgelopen jaren hebben we, buiten Europa, door Azie, Australie en Nieuw Zeeland en midden-Amerika gereisd. Onze volgende reis gaat vanaf begin december naar Thailand, Indonesie en mogelijk Cambodja. Met de camper reizen we graag naar Marokko, Griekenland en Turkije. Kortom we genieten met volle teugen en er zijn nog een aantal landen die op ons wensenlijstje staan. Bijvoorbeeld Suriname en Chili Peru. Dus, als we tijd van leven hebben dan is er nog een hoop te zien en te genieten.

Actief sinds 03 Nov. 2015